طرح هجرت 3 بهترین روش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار 'مجید خراسانی' در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره طرح هجرت 3 كه در هنرستان فجر منطقه چهار آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: همكاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با وزارت آموزش و پرورش در اجرای طرح هجرت تاثیر بسیار عمیق و مستقیمی بر روی دانش آموزان داشته است.

وی افزود: این طرح در سال 84 و با پیشنهاد 'محمود احمدی نژاد' رییس جمهوری با حركتی رو به جلو آغاز شد كه مورد استقبال همه دانش آموزان قرار گرفت.

جوانان و نوجوانان باحضور در اردوهای طرح هجرت3 علاوه بر خدمت رسانی به مردم مناطق كمتربرخوردار در دوره های آموزشی اعتقادی، بصیرتی و اخلاقی نیز شركت می كنند.

مسوول بسیج سازندگی كشور، خاطرنشان كرد: طرح هجرت 3 در چهار سال اخیر نشان داد كه الگوی موفقی در به كارگیری جوانان در عرصه سازندگی بوده است.

سردار خراسانی افزود: اجرای این طرح مورد رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز واقع شده زیرا كه كاری عظیم در عرصه فرهنگی و سازندگی به شمار می رود.

وی با بیان این كه اجرای طرح هجرت 3 منجر به بهسازی و نوسازی مدارس شده است، خاطر نشان كرد: این طرح باعث پركردن اوقات فراغت و غنی سازی آن برای بسیاری از دانش آموزان كشور شده است.

مسوول بسیج سازندگی كشور ادامه داد: این طرح مهم را حتی می توانیم به عنوان الگو به كشورهای دیگر ارایه كنیم زیرا طرحی فرهنگی و والا به حساب می آید.

ادامه دارد ...

سیام**7261**9129**9132**1336





:: برچسب‌ها: جشن تولد , معماری , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: